עורך דין תאונות - COMPENSATION

למה כל בעל עסק חייב שיהיו לו המלצות באתרי המלצות

מי מאיתנו לא רוצה את השקט הנפשי כשהוא קונה משהו או מקבל שירות כלשהוא, עם הידיעה שמי שמספק לו את השירות או המוצר הוא מישהו שהוא יכול לסמוך עליו? 

למה כל בעל עסק חייב שיהיו לו המלצות באתרי המלצות

מי מאיתנו לא מתרשם מחוויה טובה של מישהו אחר כשזה נוגע לפעולה כלשהיא שהוא עומד לבצע באותו עסק?

כולנו מעדיפים לדעת ממי אנחנו קונים מוצר או מקבלים שירות ולכן כשאנחנו עם הכובע של בעלי עסק כלשהוא, חשוב שיהיו לנו המלצות שלקוחות פוטנציאליים יוכלו להיחשף אליהן. אבל מה נותנות לנו בתור בעלי עסק ההמלצות הללו? למה אנחנו חייבים שיהיו לנו המלצות באתרי המלצות.

עורכי דין, למשל, מוסיפים את ההמלצה שלהם, לאתר ההמלצות על עורכי דין: https://www.lawyer-reviews.co.il/

אתרי המלצות נחשבים למקור סמכותי ואמין

אתר המלצות שמכבד את עצמו, לא אוסף תוכן ספאמי רק כדי שהאתר יהיה מלא בהמלצות. הוא מחפש המלצות כמה שיותר אותנטיות כדי לתת ערך לגולשים שלו.

אם אתם עוסקים בעריכת דין לצורך העניין, הגולשים שלכם שינותבו בין השאר לאתר המלצות כשהם יכתבו את השם שלכם או של המשרד שלכם בגוגל, ידעו מהר מאוד מי אתם ומה אתם וגם יזהו עד כמה אתר ההמלצות רציני וכזה שאפשר לסמוך עליו. המלצות כמה שיותר מפורטות יעשו את העבודה טוב יותר מכיוון שהן יראו אמינות מספיק עבור הגולש. בנוסף, תקבלו גם קישור לאתר שלכם מה שיסייע לכם בקידום האורגני שלכם בגוגל.

המלצות כמה שיותר מפורטות יעשו את העבודה טוב יותר מכיוון שהן יראו אמינות מספיק עבור הגולשרק המלצות אמיתיות!

וותרו על פייק מראש. אל תכניסו המלצות לא אמיתיות שהגיתם בעצמכם. בטוח יש לכם המלצות שקיבלתם במהלך הזמן מלקוחות שלכם ואחרי שתקבלו מהם אישור, אתם מוזמנים להכניס אותן.

כדי לעשות את זה כמה שיותר אותנטי, תכניסו שם מלא של הממליץ ואם אפשר גם תמונה. שיכתוב על החוויה שלו ועל התועלת שהוא קיבל מכם.

אין לכם המלצות מוכנות כאלו? זה הזמן להרים טלפון ללקוחות עבר מרוצים שלכם ולבקש מהם להכניס המלצה באתר ההמלצות. המלצה כזו יכולה להיות שווה לא מעט כסף עתידי בשבילכם ככה שכדאי לכם אולי אפילו להציע הנחה או צ'ופר כלשהוא בשביל המלצה כזו. בכל מקרה, אתם חייבים המלצות באתרי המלצות כחלק מעבודת השיווק שלכם.

*המופיע באתר Compensation אינו יכול להוות תחליף לייעוץ משפטי, ואין בו המלצה או חוות דעת. העושה שימוש בתוכן או המסתמך עליו, עושה זאת באחריותו.

לייעוץ ראשוני חייג 077-8041969 (זמינות 24 שעות)
פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    מידע חשוב נוסף