עורך דין תאונות - COMPENSATION

נהיגה בטוחה ברכב דו גלגלי

האופנוע הוא כלי הרכב הנפוץ ביותר בערים הגדולות וטומן בחובו יתרונות רבים חסכון הפקקים המתישים על הבוקר או לקראת ערב, חסכון במציאת חניה והיכולת להגיע ממקום למקום ביתר קלות.

יחד עם זאת, תאונות בהם מעורבים כלי רכב דו גלגליים מכים בנו שוב ושוב ומשפיעים על משפחות שלמות מבחינה בריאותית ומשפטית. האופנוע הוא כלי רכב מאתגר לכל הדעות אבל האם באמת ניתן לשמור על עצמנו מפני הסכנות האפשריות והרבות כל כך על הכביש?

תוכן עניינים

סטטיסטיקת תאונות אופנועים

למרבה ההפתעה למרות שהאופנועים הולכים ונהיים שכיחים יותר ויותר סך כל רכבים דו גלגליים מתוך כלל כלי הכרב המדווחים עומדים על כ- 4% מסך כל כלל כלי הרכב הנמצאים ומדווחים כפעילים על הכביש. נתון מפתיע ומדאיג לא פחות הוא נתון ההרוגים בתאונות הדרכים השונות עומד שיעור ההרוגים בתאונות האופנוע על כ 10% מסך כלל תאונות הדרכים.

באופן טבעי רוכבי האופנועים הינם משמשי הדרך הממונעים הפגיעים ביותר וזאת מאחר שנראים פחות בשדה הראיה נמצאים בסיכון גבוה יותר של החלקה ונפילה, ובעלי סיכון גבוה יותר להיהרג בתאונות דרכים עד פי שלוש מכל כלי רכב אחר וזאת מאחר וחוסר היציבות והשליטה ותפעול השרירים במהלך הנסיעה היא בין המרכזיות והחשובות ביותר בעוד שבמקרה של נהג ברכב פרטי הדבר נדרש ברמה פחותה בהרבה.

    פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    שמור על הגב שלך – חובת הזהירות עליך!

    האמירה והחשיבה של יהיה בסדר, לי זה לא יקרה מוכרת לרבים מאיתנו בעיקר למשפחות השכולות בקרב הקטל בדרכים והנפגעים בתאונות האופנוע. כלל ראשון של הזהירות והנהיגה הזהירה ברכב דו גלגלי הוא כלל האל תעשה המרכזי של משמשי הרכב הדו גלגלי – לא תסמוך על נהג הרכב הפרטי שיראה אותך.

    שים לב תמיד והקפד להביט לכל הכיוונים בכל סטייה מהמסלול. שים לב, הנסיעה יל השוליים מסוכנת מעבר להיותה בלתי חוקית, נהגי אופנוע רבים סוברים בטעות כי השוליים נועדו לרוכבי אופנוע אום יחד עם הקנסות הצפויים לעוברים על עבירה זאת, סכנת המעורבות בתאונות אופנוע גדולה יותר.

    רוכב אופנוע – שים לב! השוליים נועדו לסטיית כלי הרכב במקרה חירום ו/או של תקלה מכאנית בכלי הרכב, בכל נסיעה שלא למטרה זו אתה לא רק עובר על החוק אלא מסכן את עצמך ואת עוברי הדרך האחרים!

    תאונות אופנוע נבדקות בשבע עיניים ובחומרה יתרה יותר מאשר במקרים של תאונות המתרחשות בין רכבים פרטייםבמקרה של תאונה – פנה לעו"ד הקרוב לאזור מגוריך(?)

    חשיבות התמחותו של עורך הדין במקרה של תאונת אופנוע היא קריטית במיוחד במצבים בהם הצד השני ברח. הבנת המושגים בתחום הרכב הדו גלגלי היא משמעותית וזאת מאחר ושונים לחלוטין מה האפשרויות וההסגות ברכב הפרטי. יכולת ההוכחה שנהג רכב דו גלגלי אשם בתאונה היא נמוכה ואף על פי כן או אפילו בגלל הסיבה הזאת, נבדקות תאונות האופנוע בשבע העיניים ובחומרה יתרה יותר מאשר במקרים של תאונות המתרחשות בין רכבים פרטיים.

    עורך דין תאונות אופנוע יוכל להסביר לכם באופן מדויק יותר את ההשלכות והאפשרויות הקיימות, אפשרות קבלת הפיצויים עבור נזקים גופניים. במיוחד לצורך קבלת הפיצויים אין להמתין מעבר ליום טרם הפנייה לעורך דין ולעשות את הצעדים המשפטיים כאשר התאונה עדיין טרייה. תאונות אופנוע לצערנו הרב הן בדרך כלל בין הקטלניות ביותר, וזאת כפי שציינו מעלה מחוסר יציבותו של האופנוע וחוסר האונים שלו אל מול משתמשי הדרך הממונעים האחרים.

    טוב תעשו אם תפעלו בהקדם למציאת עורך דין המתמחה בדיני תעבורה, דיני נזיקין ותאונות אופנוע ולא "כל עורך הדין הנמצא בקרב אזור מגוריכם".

    *המופיע באתר Compensation אינו יכול להוות תחליף לייעוץ משפטי, ואין בו המלצה או חוות דעת. העושה שימוש בתוכן או המסתמך עליו, עושה זאת באחריותו.

    לייעוץ ראשוני חייג 077-8041969 (זמינות 24 שעות)
    פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      מידע חשוב נוסף